STEHNA,ZADEK,BŘÍŠKO 3

18. února 2014 v 12:03 |  iwannabefit
Tak naposledy co jsem sem psala,bylo asi půl měsíce zpátky? netušim. Každopádně od té doby co jsem nenapsala jsem dost polevila ve cvičení. Jo! Už nějakou dobu jsem necvičila, zatím teda nějaký změny nejsou vidět, že bych nějak přibrala :D (teďka fakt dost žeru), ale i tak mi to dost štve. Nějakej ten tejden zpátky jsem začala cvičit " Be fit - 30day butt lift..no nedokončila jsem so samozdřejmě :D sotva jsem zacvičila tejden, je to na mě dost náročný.Tak na to prdim a až budu zvládat víc, tak to zkusím:)
STEHNA,ZADEK
Na internetu jsem teda už hodně dlouho koukala po 30ti denní výzvě - dřepy .. nějak tomu nemůžu uvěřit, že by po dřepování byly nohy o tollik zpevněné..co mě nutí to zkusit je to,že jsem se u některých slečen dočetla, že to opravdu funguje, a protože si tím nejsem 100% jistá, tak jsem se rozhodla, že to zkusím a uvidim sama:) Dneska tedy začínám a jdu do toho teď! Takže se mažu přeměřit :D kdo jde do toho semnou?
BŘICHO
tak s bříškem jsem tedy už spokojená tak jako mám,buchty tedy vidět nejsou, ale to mě nevadí :D mám ho krásně zpevněné, přesně tak jak bych chtěla:), ale samozdřejmě nepřestávám cvičit a odedneška začínám výzvu bříško 3. Dvojku jsem tedy uplně nedokončila chybí mi asi tak 6 dní, ale to podle mě neni zas tak hrozný.




STEHNA,ZADEK:

30 days challenge.!



správné dřepy: nebo si najděte nějaké video :)



BŘÍŠKO:

zase jedu podle Mariky:)...Jestli něco nechápete, tak vysvětlím :) na fb. 30ti denní výzva je spoustu dalších cvičení, tak se tam jukněte :)

plánek:





 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Michelle K. Michelle K. | Web | 18. února 2014 v 15:04 | Reagovat

Věř mi, dřepovací výzvu nedělej...Zvlášť ne pokud máš problémy s kolenama...Skončila jsem někde u 185dřepů za den, protože mě tak bolely kolena, že jsem je pak cítila ještě měsíc po tom, co jsem nedřepovala

2 Shađaya -- staycomplicated.blog.cz Shađaya -- staycomplicated.blog.cz | E-mail | Web | 18. února 2014 v 19:55 | Reagovat

Podle stejných obrázků jsem začala cvičit včera ^^ ale chytly mě záda, takže nevím nevím -.- stará jsem.

3 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 19. února 2014 v 7:26 | Reagovat

žejo také jsem si říkala jak se z dřepů můžou zpevnit stehna, zkusila jsem to a bomba nemohla jsem si ani sednout jak me stehna bolela :-D

4 Terka Terka | Web | 19. února 2014 v 14:27 | Reagovat

já vždycky když začnu cvičit tak časem to de nějak do háje :D ale zkouším to znovu a znovu a uvidíme co z toho vyleze :D

5 scarlet-cat scarlet-cat | Web | 19. února 2014 v 20:35 | Reagovat

:D ja som rpáve začala ZAS cvičiť Jill, je to super pocit :)

6 AlbertRiz AlbertRiz | E-mail | Web | 7. června 2018 v 11:45 | Reagovat

The prostate gland is central to the section of a male's reproductive :. It secretes fluids that help the transportation and activation of sperm. The men's prostate is situated just while watching rectum, below the bladder and all around the urethra. When there is prostate problem, it is usually really really irritating and inconvenient for that patient as his urinary product is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate type of cancer.

Prostate infection, also called prostatitis, is easily the most common prostate-related overuse injury in men younger than 55 years old. Infections with the prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of most forms of prostate infection. It is brought on by bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may go through fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to relieve the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is often a condition associated with a particular defect inside the gland and also the persistence presence of bacteria inside urinary tract. It can be a result of trauma towards the urinary tract or by infections via other regions in the body. A patient can experience testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it is usually treated by removal of the prostate defect followed by making use antibiotics and NSAIDs to deal with the soreness.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not even to ascertain what causes these conditions. Some researchers think that chronic non-bacterial prostatitis occur because of unknown infectious agents while other believe that intensive exercise and high lifting could cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a suitable weight loss program is important. These are some in the things you can do to maintain your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is critical for overall health and will also also maintain the urinary track clean.

2. Some studies advise that a couple of ejaculations a week will help to prevent prostate type of cancer.

3. Eat pork sparingly. It has been shown that consuming a lot more than four meals of beef every week will raise the probability of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to make sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most significant measure to take to ensure a wholesome prostate is to go for regular prostate health screening. If you are forty years of age and above, you ought to select prostate examination at least once annually.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama